تداوم کمک رسانی سپاه در مناطق کم برخوردار از آب-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

تداوم کمک رسانی سپاه در مناطق کم برخوردار از آب

فرمانده سپاه خوزستان از ادامه ارسال تانکر‌های آب برای مردم و تأمین آب دام‌ها در مناطق کم‌برخوردار از آب خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۳۰ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 21
کد خبر: ۹۶۱۴۹

به گزارش راهبرد معاصر سردار حسن شاهوارپور اظهار داشت: در پی مشکلاتی که در حوزه آب مناطق جنوبی استان خوزستان داشتیم، ارسال تانکرهای آب برای مردم و کمک به آب شرب و دام در دستور کار قرار گرفت و همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه خوزستان افزود: با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران به معاونت‌ها و سپاه استانی؛ در حال حاضر گروه اول تانکرها برای اعزام به مناطق کم‌آب ویژه دشت‌آزادگان آمده است.

 

سردار شاهوارپور با بیان اینکه 30 دستگاه تانکر بیش از 500 هزار لیتر آب را می‌توانند حمل کنند، گفت: بلافاصله این تانکرها به منطقه اعزام خواهند شد و همچنین گروهی دیگری از تانکرها در مسیر است که به‌زودی مستقر خواهند شد. در بخش کمک به آب مردم که یکی از مشکلات این روزهاست که با گرمی هوا و خشکسالی که پیش آمد، سعی داریم مشکلات مردم را تعدیل بدهیم تا بتوانیم آلام مردم را کم کنیم.

 

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه با همه توان در کنار مردم هستیم، گفت: با همه توان و با تمام مسئولان و بسیج و سپاه در کنار مردم به‌ویژه مردم دشت‌آزادگان هستیم تا بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم. یکی از موضوعاتی که استاندار خوزستان پیگیر بود‌ بحث افزایش دبی رودخانه بود که این کار به خوبی انجام شده ‌و دبی رودخانه در حال افزایش است.

 

سردار شاهوارپور افزود: برخی از نقاط فرسایشی لوله است که سپاه در حد توان به سازمان آبفا در زمینه‌هایی از جمله احداث لوله‌ها و لوله‌گذاری کمک کرده و امیدواریم بخشی از مشکلات کم‌آبی مردم برطرف شود. با تمام توان و ظرفیت این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهیم./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده